Contact prin e-mail

Trimite-ne un e-mail! Echipa noastra iti sta la dispozitie pentru orice intrebari sau sugestii

Contactati-ne

Despre fotocarti

Care e diferenta intre o fotocarte si un album foto? Care e diferenta intre o fotocarte si un album foto? Cum ajung sa am o fotocarte? Pot sa-mi creez propria/ul fotocarte/album? Cat timp necesita crearea unei fotocarti? Cate pagini poate avea o fotocarte? Ce fel de hartie se foloseste la imprimare? Cum arata o fotocarte? Ce fel de coperta are o fotocarte? Pot alege teme, culori diferite? Cum îmi ordonez pozele pe pagina? Cat timp dureaza livrarea? În ce zone livrati? In ce dimensiuni sunt disponibile fotocartile? Cum se face legarea fotocartilor? Cum incarc imagini in Editorul PhotoGo? Cum downloadez fotografii? Cum îmi fac un cont pe situl dvs? Cum contactez membrii de pe site? Contul meu poate fi folosit de catre alte persoane? Daca folosesc o imagine de pe situl dvs. trebuie mentionata sursa? Pot vinde imagini pe site-ul dvs? Cate imagini pot incarca pe site? Am o problema cu statusul comenzii. Cum procedez? Puteti contacta un fotograf sa prelucreze o imagine pentru mine? Ce este o imagine editoriala? Cum pot imprima o factura? Ce se intampla daca site-ul nu accepta adresa mea, nume de utilizator / parola sau e-mail, chiar daca stiu ca informatia este corecta? Care este politica de rambursare? Pot incarca aceeasi imagine de mai multe ori? Ce se intampla daca mi-am uitat parola? Ce se intampla daca am uitat emailul cu care am creat contul? Cum se vor proteja informatiile cardului meu de credit? Care sunt termenii de confidentialitate care se aplica la contul meu? Cum anulez o comanda? Am nevoie de o copie a informatiilor personale furnizate. Cum procedez? Pot folosi imagini/informatii ale partenerilor dvs? As dori sa stiu daca imaginile mele vor fi folosite de catre dvs? Comanda mea a fost anulata de catre dvs. De ce? Nu am 18 ani, pot sa-mi fac cont pe site-ul dvs? Cum adaug text pozelor mele? Pot sa fac modificari la elementele deja comandate? Care este procedura de a face modificari la proiect?

Care e diferenta intre o fotocarte si un album foto?

Diferenta principala intre o fotocarte si un album foto este aceea ca intr-un album foto clasic fotografiile trebuie fie lipite, fie puse in foliile transparente, pe cand intr-o fotocarte fotografiile sunt imprimate direct pe pagini. O alta diferenta importanta este cea care ofera posibilitatea personalizarii fotocartii inca din momentul crearii ei, prin adaugarea de text, fundaluri, stickere etc.

Care e diferenta intre o fotocarte si un album foto?

Diferenta principala intre o fotocarte si un album foto este aceea ca intr-un album foto clasic fotografiile trebuie fie lipite, fie puse in foliile transparente, pe cand intr-o fotocarte fotografiile sunt imprimate direct pe pagini. O alta diferenta importanta este cea care ofera posibilitatea personalizarii fotocartii inca din momentul crearii ei, prin adaugarea de text, fundaluri, stickere etc.

Cum ajung sa am o fotocarte?

PhotoGo a creat teme specifice pentru fiecare evenimente care poate aparea intr-o fotocarte. Asadar, pentru a avea o fotocarte, trebuie sa alegeti categoria (nunta, botez, familie etc.), apoi sa alegeti produsul. Dati clic pe Creeaza Albumul si incepeti sa personalizati fotocartea. Cand aceasta e finalizata, dati clic pe butonul Comanda. Alegeti modalitatea de plata si de livrare si finalizati comanda.

Pot sa-mi creez propria/ul fotocarte/album?

Da, puteti sa creati propria fotocarte/propriul album. Cu ajutorul editorului online, puteti sa adaugati fotografii fie din calculatorul dvs, fie din alte aplicatii, cum ar fi Facebook, Flickr, Picasa, pe care puteti sa le aranjati in pagina, sa le redimensionati, sa le rotiti, sa adaugati text, imagini de fundal sau stickere.

Cat timp necesita crearea unei fotocarti?

Timpul necesar crearii unei fotocarti depinde de numarul de pagini al fotocartii, de nivelul de personalizare al acesteia, precum si de nivelul de cunostinte informatice al celui care creeaza cartea. Pentru a reduce timpul de creare, puteti folosi functionalitati precum AutoFill, care vor adauga imaginile Dvs. in pagini.

Dupa adaugarea fotografiilor in proiect, aranjarea fotografiilor folosind aranjamentele noastre predefinite, poate reduce timpul creeri proiectului pana la 5 minute.

Cate pagini poate avea o fotocarte?

Numarul minim de pagini pentru o fotocarte este 24. Numarul maxim de pagini pentru o fotocarte este 120. Fiecare 8 extra pagini se vor taxa separat.

Ce fel de hartie se foloseste la imprimare?

Hartia folosita la imprimare DCM sau hartie foto.

Cum arata o fotocarte?

O foto carte arata ca un album foto. In functie de alegerile pe care le faceti, copertile fotocartii pot fi tari sau moi, hartia poate fi fotografica sau de calitate superioara DCM, formatul ei poate fi patrat, portret sau landscape.

Ce fel de coperta are o fotocarte?

O fotocarte poate avea coperta tare sau moale, in functie de finisarea pe care o alegeti. Pentru fotocartile layflat, exista doar optiunea cu coperte tari. Pentru fotocartile brosate exista optiunea de coperte tari sau moi.

Pot alege teme, culori diferite?

Da, in functie de evenimentul care sta la baza crearii fotocartii, puteti sa alegeti teme si culori diferite. PhotoGo a creat teme specifice de fotocarti pentru nunta, botez, familie, sarbatori, evenimente scolare etc.

Cum îmi ordonez pozele pe pagina?

Alege un aranjament predefinit pentru pagina, iar mai apoi, ia fotografiile din stanga si pune-le in centru, in locul unde doresti.

Cat timp dureaza livrarea?

Termenul de executie este de 7 zile lucratoare de la primirea comenzii, la care se adauga durata transportului.

În ce zone livrati?

Va rugam verificati pagina principala a site-ului nostru. Folosind calculatorul nostru de transport puteti vedea daca livram si in zona Dvs.

In ce dimensiuni sunt disponibile fotocartile?

Fotocartile sunt disponibile in urmatoarele dimensiuni:

Patrat:

P140 | 14 x 14 cm

P200 | 20 x 20 cm

XXL | 29 x 29 cm

Landscape:

A5 | 21 x 14 cm

A4 | 28 x 21 cm

Portret:

A4 | 21 x 28 cm

Cum se face legarea fotocartilor?

Exista 2 tipuri de legare diferite, iar aceasta influenteaza prezentarea produsului final. Formatul standard - paginile se imbina in zona cotorului; ca si o carte normala, iar formatul layflat permite printarea fotografiei pe 2 pagini cu deschidere de 180 grade.

Cum incarc imagini in Editorul PhotoGo?

Pentru a adauga fotografii, dati clic pe butonul Adauga poze din editor, situat in partea stanga, sus, pe a doua linie de meniu. Apoi ai posibilitatea sa adaugi poze din calculatorul tau, sau din aplicatiile Facebook, Flickr, Picasa.

Pentru a adauga poze din calculatorul tau, alege butonul Adauga fotografii din calculatorul meu. Pentru a alege mai multe fotografii, selectati-le tinand apasata tasta CTRL, apoi dati clic pe Deschide. Veti primi un mesaj de confirmare a incarcarii. Fotografiile pe care le-ati adaugat le gasiti in partea din stanga a editorului (ele sunt vizibile daca sunteti in tab-ul Fotografii).

Cum downloadez fotografii?

Momentan, sistemul PhotoGo nu permite salvarea fotografiilor in calculatorul dvs.

Cum îmi fac un cont pe situl dvs?

Pentru a crea un cont pe site-ul nostru, dati clic pe Contul meu, in partea dreapta sus, iar mai apoi pe Inregistrati-va. Introduceti emailul, parola si textul de validare anti-roboti. Dati clic pe Salvati. Veti primi un email de confirmare a crearii contului.

Cum contactez membrii de pe site?

Acest site nu este un forum, prin urmare, nu veti putea contacta membrii acestui site.

Contul meu poate fi folosit de catre alte persoane?

Nu, contul dvs nu poate fi folosit de catre alte persoane. Accesul la contul dvs se face cu emailul si cu parola pe care doar dvs o cunoasteti.

Daca folosesc o imagine de pe situl dvs. trebuie mentionata sursa?

Avand in vedere ca poza incarcata de tine va fi parte a personalizarii produsului tau, aceasta poza va fi vazuta DOAR de catre tine. Nefiind publica, nu trebuie mentionata sursa.

Pot vinde imagini pe site-ul dvs?

Nu, pe site-ul nostru nu se pot vinde imagini.

Cate imagini pot incarca pe site?

Poti sa incarci pe site cate imagini doresti. Singura limitare este dimensiunea de 30MB/imagine. De asemenea, site-ul nostru nu stocheaza decat imginile folosite intr-un proiect.

Am o problema cu statusul comenzii. Cum procedez?

Pentru orice tip de problema va rugam sa ne contactati prin sectiunea de contact a site-ului.

Puteti contacta un fotograf sa prelucreze o imagine pentru mine?

PhotoGo nu ofera servicii de editare de imagini sau de intermediere.

Ce este o imagine editoriala?

O imagine editoriala este o imagine folosita in scopuri editoriale, non comerciale si non promotionale, pe bloguri, in articole de ziar, in articole online cu scop descriptiv, intr-o prezentare non-comerciala.

Cum pot imprima o factura?

Pentru a imprima o factura, dati clic pe Contul meu, apoi pe Comenzi (trebuie sa fiti conectat la contul dvs de pe site). In tabelul de comenzi, dati clic pe ID-ul comenzii pentru care doriti sa imprimati factura. Veti fi redirectionat spre pagina de detaliu a comenzii, unde puteti gasi optiunea Imprima factura.

Ce se intampla daca site-ul nu accepta adresa mea, nume de utilizator / parola sau e-mail, chiar daca stiu ca informatia este corecta?

In acest caz, va invitam sa ne contactati

Care este politica de rambursare?

In afara situatiilor in care produsele prezinta erori sau deteriorari care se datoreaza PhotoGo, produsele nu pot fi rambursate.

Pot incarca aceeasi imagine de mai multe ori?

Nu este nevoie sa incarcati aceeasi imagine de mai multe ori. Aceeasi imagine, odata incarcata pe site, poate fi folosita de mai multe ori, pe mai multe pagini, ea putand fi modificata, redimensionata, sau rotita.

Ce se intampla daca mi-am uitat parola?

Dati clic pe Contul meu si apoi pe Autentificare. In fereastra care se deschide dati clic pe V-ati uitat parola? Adaugati emailul cu care ati creat contul pe acest site si apoi dati clic pe butonul Resetati parola. Veti primi un email in care sunteti invitat sa dati clic pe un link, care va redirijeaza spre pagina de resetare a parolei.

Ce se intampla daca am uitat emailul cu care am creat contul?

Dupa crearea unui cont, sistemul nostru trimite un email de confirmare. Puteti sa verificati adresele dvs de email pentru a vedea pe care dintre ele s-a primit un astfel de email din partea PhotoGo. Aceea este adresa de email cu care va puteti conecta pe site-ul nostru.

In cazul in care nu reusiti sa va conectati, va rugam sa ne contactati, comunicandu-ne adresa de e-mail pe care ati folosit-o la crearea contului. Pe baza acestora, putem verifica detaliile contului dvs.

Cum se vor proteja informatiile cardului meu de credit?

Folosim tehnologia de criptare Secure Sockets Layer (SSL 40-biti pana la 128 de biti in functie de capacitatea browserelor dumneavoastra), standardul in domeniu, pentru a proteja informatiile cardului de credit cand sunt transferate prin Internet. Aceasta criptare asigura securitatea si confidentialitatea informatiilor dumneavoastra in tranzit.

Care sunt termenii de confidentialitate care se aplica la contul meu?

PhotoGO nu vinde, nu comercializeaza si nu inchiriaza datele dvs personale unor parti terte. Informatiile colectate despre dvs reprezinta minimul necesar pentru a va procesa comenzile si a va oferi o experienta mai personalizata, mai rapida si mai confortabila. Pentru a procesa comanda dvs. si pentru a va anunta despre situatia comenzii, avem nevoie de numele dvs., de adresa de email, numarul cardului si data expirarii. Pentru a securiza informatiile dvs. bancare, folosim tehnologia de criptare Secure Sockets Layer (SSL 40-biti pana la 128 de biti in functie de capacitatea browserelor dumneavoastra), standardul in domeniu. Aceasta criptare asigura securitatea si confidentialitatea informatiilor dumneavoastra in tranzit.

Cum anulez o comanda?

Daca nu a fost trimisa la printare, anularea comenzii este posibila. Va invitam sa dati clic pe Contul meu, apoi pe Comenzi (trebuie sa fiti autentificat pe contul dvs.). Veti ajunge pe o pagina recapitulativa a comenzilor dvs de pe acest site.

Daca nu a fost trimisa la printare, va rugam sa ne contactati specificand anularea comenzii si ID-ul ei.

In schimb, daca comanda a fost trimisa la printare, nu putem sa o anulam sau sa va rambursam, datorita naturii particulare a produselor care necesita imprimare.

Am nevoie de o copie a informatiilor personale furnizate. Cum procedez?

Va rugam sa ne contactati in vederea rezolvarii acestei probleme.

Pot folosi imagini/informatii ale partenerilor dvs?

Singurele imagini pe care le puteti folosi sunt cele incarcate de dvs pe acest site. Nu aveti acces la fotografiile incarcate de alte persoane.

As dori sa stiu daca imaginile mele vor fi folosite de catre dvs?

Imaginile dvs nu vor fi folosite decat de dvs, in vederea crearii produsului personalizat.

Comanda mea a fost anulata de catre dvs. De ce?

Comenzile se anuleaza doar cu o contactare in prealabil a clientului. Astfel, va rugam verificati-va e-mailul.

Nu am 18 ani, pot sa-mi fac cont pe site-ul dvs?

Da, puteti sa va faceti cont pe site, nu exista limite in acest sens.

Cum adaug text pozelor mele?

Pentru a adauga text la imagini, dati clic pe butonul Adauga text, situat in partea dreapta, sus, a editorului.

Pot sa fac modificari la elementele deja comandate?

Daca ati gresit ceva, va rugam sa ne contactati urgent. Daca comanda a intrat in executie, nu se mai pot aduce modificari.

Care este procedura de a face modificari la proiect?

Ne contactati in prealabil. Noi vom anula prima comanda si iti vom trimite un cupon astfel incat Dvs. sa puteti replasa comanda. Dvs. veti face o clona a proiectului si veti face toate editarile necesare si veti reface comanda.