Contact prin e-mail
Trimite-ne un e-mail! Echipa noastra iti sta la dispozitie pentru orice intrebari sau sugestii
Trimite-ne un e-mail! Echipa noastra iti sta la dispozitie pentru orice intrebari sau sugestii
Comanda dvs este procesata si printata in 5 - 6 zile lucratoare. Ea va fi apoi livrata prin serviciul de curierat rapid.
PhotoGo nu verifica, editeaza sau modifica continutul fotocartii dvs, deoarece nu dorim sa schimbam ceea ce ati creat dvs cu ajutorul editorului online. Prin urmare, va invitam sa verificati cu atentie continutul fotocartii inainte de a face comanda. Va recomandam sa verificati proiectul dvs atat in modul de Previzualizare, cat si in modul de editare.
In sectiunea Proiectele mele, in dreptul fiecarui proiect, editati proiectul pe care doriti sa-l previzualizati. Odata ajunsi in aplicatie aveti acces la butonul Previzualizeaza.
In sectiunea Contul meu - Comenzi, aveti la dispozitie un istoric al tuturor comenzilor dvs.
De fiecare data cand o comanda este primita, veti primi un email de confirmare pe adresa de email asociata contului dvs.
In functie de articolele prezente in comanda dvs, e posibil sa primiti mai multe pachete. Diferitele tipuri de produse (fotocarti, calendare, fotografii) din cadrul aceleasi comenzi pot sa fie printate si livrate separat.
Dupa ce se face comanda, proiectele sunt procesate, iar apoi vor fi printate. O data ce comanda este trimisa la printare, nu se mai pot face modificari. De asemenea, comanda nu mai poate fi anulata.
Daca nu a fost trimisa la printare, anularea comenzii este posibila. Va invitam sa dati clic pe Contul meu, apoi pe Comenzi. Veti ajunge pe o pagina recapitulativa a comenzilor dvs de pe acest site. Daca nu a fost trimisa la printare, comanda poate fi anulata de aici. In schimb, daca a fost trimisa la printare, nu putem sa o anulam sau sa va rambursam, datorita naturii particulare a produselor care necesita imprimare.
Va recomandam sa verificati cu atentie fotocartea inainte de a face comanda. Din momentul in care ati plasat comanda, aveti 2 ore la dispozitie pentru a face modificari. Aceste modificari se vor regasi in fotocartea dvs. Orice modificari facute dupa aceste 2 ore nu vor fi luate in calcul. Pentru a vedea cat timp aveti la dispozitie pentru a face modificari, intrati pe pagina Comenzi, pentru a vedea ora la care sa facut comanda.
Din pacate, ne este imposibil sa aplicam codurile promotionale retroactiv. Din momentul cand ati facut comanda, aveti 2 ore pentru a o anula, pentru a face din nou aceeasi comanda, de data aceasta aplicand codul promotional. Pentru a afla cat timp mai aveti la dispozitie pentru a putea anula o comanda, intrati in Contul meu, Comenzi. Va invitam sa faceti noua comanda cu atentie, pentru a nu uita sa aplicati codul promotional (fie cand comanda este adaugata in cos, fie la urmatorul pas, unde campul de cod promotional este disponibil in partea dreapta, la sumarul comenzii).
Sistemul nostru nu permite decat folosirea unui singur cod promotional pe comanda
Dati clic pe Contul meu, sus, in partea dreapta a site-ului, apoi pe Comenzi. Pe aceasta pagina veti putea vedea un istoric complet al comenzilor pe care le-ati facut pe acest site.
Nu acceptam returnarea de produse care au greseli de ortografie. Va recomandam sa verificati cu atentie fotocartile si continutul lor inainte de a valida comanda.
Suntem la dispozitia dvs pt a raspunde oricaror solicitari referitoare la calitatea produselor si serviciilor noastre. Ne asumam raspunderea pentru calitatea executiei produselor noastre. In schimb, nu ne asumam raspunderea pentru eventuale erori datorate unor terte parti. In orice caz, daca nu sunteti multumit de un produs, va rugam sa fotografiati acele elemente ale produsului de care nu sunteti multumit si sa ne trimiteti un mail la [email protected]
Daca produsul pe care l-ati primit are erori de printare sau de legare care au fost facute de PhotoGo, contactati-ne si vom face tot posibilul pentru a remedia aceasta situatie. Va rugam sa ne furnizati detalii despre erori si la ce pagini sunt localizate.